Δευτέρα, 17 Ιανουαρίου 2011

Κάλεσμα στους "γατόφιλους"

Όταν ξεκίνησα να γράφω αυτό το μπλογκ πριν από λίγους μήνες, δεν χρειάστηκε να κάνω απολύτως τίποτα για να με δουν κάποιοι φίλοι σκακιστές και όχι μόνο....
Την δουλειά της προβολής την είχε αναλάβει "ο γάτος" .... Εκεί στα αριστερά της οθόνης στην σελίδα "του γάτου", κάθε φορά που έγραφα ένα κείμενο το μάθαιναν την ίδια στιγμή οι εκατοντάδες αναγνώστες του...
Προφανώς χωρίς "τον γάτο" θα ήταν σχεδόν απίθανο μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα να γνωρίσει το μπλογκ μου τόσος κόσμος.
Και ω τι σύμπτωση... Η μέρα που ο γάτος ανακοινώνει ότι σταματάει είναι και η μέρα με τις περισσότερες επισκέψεις στο μπλογκ μου....
Επειδή όπως πολύ καλά καταλαβαίνεται το μπλογκ μου είναι αρκετά συνδεδεμένο με τον γάτο (γιατί είναι αλήθεια ότι όλοι από εκεί βλέπουμε τα γεγονότα που τρέχουν ειδησεογραφικά) χωρίς τον γάτο τα πράγματα θα ηταν δύσκολα....
Η πρώτη μου σκέψη ήταν να σταματήσω να γράφω και την άποψή μου αυτή τη μετέφερα στο γάτο, οποίος φυσικά μου είπε ότι δεν θα έπρεπε να σταματήσω κλπ κλπ...

Έπειτα από πάρα πολύ σκέψη αποφάσισα ( πριν σταματήσω και εγώ ) να κάνω ένα κάλεσμα σε όσους θα θέλανε να συμβάλλουν στην ενημέρωση όπως μας την έμαθε τόσο καιρό "ο γάτος" από αυτό εδώ το χώρο, ή από κάποιο καινούριο δεν έχει άλλωστε σημασία... Η ισχύς εν τη ενώση λοιπόν για μια εργασία πιο συλλογική.
Οποιοσδήποτε ενδιαφέρεται ας επικοινωνήσει μαζί μου στο e-mail: yiorvla@gmail.com.

8 σχόλια:

IliasPan είπε...

Η ιδέα είναι εξαιρετική και νομίζω είναι ο μόνος τρόπος όχι μόνο να πιάσει τόπο το έργο του Γάτου αλλά και να φανεί πως οι κακόβουλες επιθέσεις δεν μπορούν να πετυχαίνουν το στόχο τους.

Χάρης Σιαφάκας είπε...

Γιώργο, blogs όπως του Γάτου ή το δικό σου (υπάρχουν και 2-3 ακόμα, που επίσης είναι αξιόλογα) είναι πολύ σημαντικά για τους Έλληνες σκακιστές.

Προσωπικά δεν έχω τη δυνατότητα για συμμετοχή σε "συλλογική εργασία", όμως ενίοτε μπορώ να γράφω κάποια σχόλια σε αναρτήσεις. Σε κάθε περίπτωση, θα ήθελα να παραμείνεις ενεργός, στις επάλξεις!

Ανώνυμος είπε...

Είναι πολύ συγκινιτικό. Εύχομαι καλή επιτυχία στην προσπάθεια

Ανώνυμος είπε...

συγγνώμη για το ορθογραφικό λάθος, διορθώνω, συγκινητικό

Schrödinger's Cat είπε...

Να και κάτι ευχάριστο! Στις εννιά του μακαρίτη, άλλος μπαίνει μες στο σπίτι λέει η παροιμία! Μια χαρούλα παροιμία είναι. Ουδείς αναντικατάστατος, σύντροφοι. Νιώθω κι εγώ πως απέδρασε ένα μεγάλο μέρος της καθημερινότητάς μου και της ψυχής μου. Μακάρι να είναι η απόφασή μου για κλείσιμο του skakistiko, η αρχή για μια νέα προσπάθεια, ακόμα καλύτερη, συνεργατική, ώστε να μην πέφτει το βάρος σε ένα και δυο άτομα μόνο, όπως έπεφτε σε μένα αλλά και στον Μέτοικο. Αν είναι απαραίτητο κι αν θέλετε, μπορεί να γράφω κι εγώ καμιά φορά (όχι πολύ συχνά) στο μέλλον. Ευθύνη προσωπικού δικτυακού χώρου δεν θέλω και δεν μπορώ να έχω πλέον.

Θα έλεγα μάλιστα ο χώρος αυτός να είναι παρθένος, καινούργιος και να στηθεί με προσοχή και με μεράκι σε κάθε του λεπτομέρεια.

Αν έχει κάποια σημασία, ευχαριστώ θερμά κι από το μπλογκ του Γιώργου όσους έχουν την καλωσύνη και την ευγένεια να επικοινωνούν μαζί μου. Πήρα δεκάδες email με ευχαριστίες, σκέψεις, προτάσεις για το μέλλον, ωραίες αναμνήσεις, στο καθένα από αυτά απάντησα διαφορετικά, ανάλογα με το τι γράφει το καθένα και αυτό ήταν πολύ φορτισμένο συγκινησιακά (πάρα πολύ).

Καλή τύχη σε ό,τι γίνει.

Δανάη είπε...

Ωραία η παρέμβαση του Γάτου.Μία ιδέα θα ήταν να συνεχιστεί το skakistiko.blogspot.com που έχει σταθερό κοινό και να ονομαστεί περίοδος Β(Βου) η παραπέρα λειτουργία. Και σε ιστορικές εφημερίδες δεν έχει γίνει αυτό;
Διαχειριστές να είναι πάνω από 7άτομα, δοκιμασμένα άτομα του χώρου, και να γράφουν όποτε μπορούν. Έτσι και περισσότερες αναρτήσεις θα υπάρχουν και περισσότερη συμμετοχή. Μου αρέσει πολύ σαν ιδέα.

Schrödinger's Cat είπε...

Αγαπητή Δανάη, όταν σε διάβασα κάτι σκίρτησε για λίγα λεπτά, αλλά μετά σκέφθηκα, το skakistiko όχι. Όχι πως δεν έχω εμπιστοσύνη να δώσω τα κλειδιά, αλλά καλύτερα να μείνουν οι αναμνήσεις. Και μακάρι να μην μείνουν για πολύ καιρό, ύστερα να ξεχαστεί...

«Κ' έτσι ξεχάστηκε ανηλεώς αυτή η ιστορία όπως συμβαίνει κάθε φορά που ξεχνιέται από τον δασοφύλακα το αστροπελέκι του στο δάσος» που λέει και ο Εμπειρίκος.

Θα ρίχνεις καμιά κλεφτή ματιά στο tipota, εκεί θα έχει ορισμένα τέτοια, λογοτεχνικά:) Μετά από καιρό βέβαια....

Παναγής Σκλαβούνος είπε...

Ο Φίλιππος έγραψε: "ο χώρος αυτός να είναι παρθένος, καινούργιος και να στηθεί με προσοχή και με μεράκι σε κάθε του λεπτομέρεια".
Μεγάλη η προσφορά του. Γι' αυτό και έχει βάρος η θέση του αυτή.