Παρασκευή, 14 Μαΐου 2010

ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΙΖΕΙ ΣΚΑΚΙ.........

Πάρε μέρος και συ στη μεγαλύτερη δημοσκόπηση για το Διασυλλογικό Πρωτάθλημα Α' Εθνικής.

Η βιτρίνα του Ελληνικού σκακιού, το μόνο πρωτάθλημα στον κόσμο με 34 ομάδες στην Α' Εθνική, κινδυνεύει...

Θα διεξαχθεί το πρωτάθλημα?

Συζητώντας με ένα φίλο μου Βέλγο και ερασιτέχνη σκακιστή, με ρώτησε αν έχουμε σκάκι στην Ελλάδα. Η απάντησή μου ήταν να τον κοιτάξω στα μάτια και να του πω " Καλά πλάκα κάνεις ρε φίλες? 34 ομάδες στην Α' Εθνική, φαντάσου στη Β' που έχουμε καμμιά 15αριά ομίλους,  στη Γ' που έχουμε άλλους τόσους και περισσότερους για να μη σου πω για Α και Β τοπική κατηγορία...." ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΙΖΕΙ ΣΚΑΚΙ.........

4 σχόλια:

Leon είπε...

Καλησπερα, ολη Ελλαδα παιζει σκακι και το πορνοκανολο το mega δειχνει poker...

Vlassis είπε...

Αίσχος...

stamos1972 είπε...

Εβαλα και εγώ το λιθαράκι μου στην ψηφοφορία σε αυτό το "καυτό" δημοψήφισμα που έθεσες αγαπητέ Γιώργο.
Ξέρεις την εκτίμηση που σου έχω καθώς έχεις το όνομα του αδελφού μου, αλλά μας συνδέουν και άλλα...
Τα λέμε 8/11 στο τηλέφωνο. Οκ?
:-)

Vlassis είπε...

Σταμάτη διάβαζα χτες το σχόλιό σου, ότι έχεις πάθει ναυτία και είναι αλήθεια ότι ανησύχησα λίγο...
Επίσης το γεγονός ότι έχεις το όνομα του αδελφού μου είναι πραγματικά πολύ σημαντικό.
8/11 οκ (Σκέφτομαι πως θα σου την ξανασκάσω όπως πριν λίγες μέρες...)